Saturday, October 10, 2009

Card for my heart

Hello world!

Here is my card for the Sweet Sunday Skatch Challenge 38.

I used my lovely Tilda paper stack.






And this is a sweet card for Kate. If you want to know more about her, just read HERE. She needs us now.





Thanks so much for stopping by and have a sunny week end.

So, inca doua felicitari. Prima e pt concursul Sweet Sunday Skatch Challenge 38. Am folosit pt aceasta felicitare scumpa mea hartie de la Tilda (scumpa si la propriu si la figurat) si sunt tare incantata de rezultat.

Cea de-a doua e o felicitare pt o fetita dulce si bolnava de cancer - Kate. Jennifer McGuire a organizat o colecta de felcitari si nu numai pt ea si familia ei. Iar acum organizeaza una si pt Eric, un baietel bolnav. Pt detalii intrati pe blog-ul lui Jennifer: http://jennifermcguireink.typepad.com/my_weblog/2009/08/hello-cardmakersif-you-are-like-me-you-love-any-excuse-to-make-a-card-and-it-is-even-better-when-it-can-be-given-to-someo.html

Asa ca am facut un mic pachet cu cateva felicitari pt Kate, Eric dar si pt parinti sau frati si care sper sa ajunga cu bine. Din pacate posta era inchisa la 3, asa ca ma duc luni sa pun pachetul.

2 comments:

  1. Laura, merci de mesaj oe blog! Am fost putin dezamagita pe moment, dar tot o sa aflam! :-)

    Ce-mi place prima felicitare, imi place hartia foarte mult!

    ReplyDelete
  2. Si mie imi place grozav. E asa de vesela si simpla.

    Cand afli sa-mi spui si mie.

    ReplyDelete