Wednesday, October 14, 2009

Black and red!

I never bought a card with this colors. Black is for funeral; that's the rule. And ................now I use this color for cards. Life is strange.

So, I made a new card today, maybe because tomorrow I'm very busy and not at home.

It's for Penny Black Saturday Challenge.

And here is my beauty.

Of course the picture is bad. :-(((((



So, the idea of the trees is from here. Of course for me was impossible to follow the tutorial from Sandi Maciver. Because I don't have the tools. But I improvised, like usual.

I love designer paper but I don't have too many so................I use one of my 3 :-(( Penny Black stamps and made the model and then I used my color pens from Faber Castell ( I should buy some more colors) to get some colors. And voila, a new "designer paper".

I love the small pearly button with the organza ribbon.

Thanks for stopping by and have a nice evening or morning.

Deci azi am fost tare harnica. Aceasta fiind cea de-a treia felicitare azi. Si as spune ca e favorita, de azi - cel putin.

Cum bugetul meu e mai mult decat restrans si cum am fffffffffffff putine hartii speciale, am improvizat. Deci am luat o hartie crem si am stampilat randuri cu o stampila de la Penny Black, folosind cerneala rosie. Apoi am colorat cu noile mele "carioci - pensula" (ceva profesional cica, la cat costa ar trebui sa fie!) modelul. Imi place teribil de cum a iesit si imi bateam capul unde sa folosesc hartia si........din multitudinea de idei am ales-o pe cea cu braduti.

Normal ca nu am putut sa ii fac asa cum i-a facut in tutorialul ei Sandi Maciver pt ca nu am sculele necesare. asa ca, am folosit pur si simplu o foarfeca. Asa ca nu sunt ei perfecti dar arata superb. Mai ales de tin cont si de faptul ca i-am stricat o tura. Adica prima incercare de a-i lipi a esuat. Am scapat un cubulet de lipit peste unul din ei si s-a stricat un punct mic pe un brad. Asa ca i-am dezlipit si retaiat ceva mai mici si am aranjat marginile cu putina culoare rosie folosind pur si simplu tusiera. A doua incercare de a obtine un aranjament fain, a decurs apoi fara incidente majore.

Is innebunita dupa nasturasii mei de sidef. I-as lipi pe orice, dar............tre sa si potriveasca o tara.

No, sper sa va placa noua mea felicitare.

1 comment:

  1. this is so cute laura...love the trees and great use of your buttons and bows...thanks for joining in the fun this week at PBSC....hugs kath xxxxx

    ReplyDelete